Rumored Buzz on بیماری زونا در کودکان چیست

Wiki Article

افزایش سریع قند خون باعث آزاد شدن مولکول‌های التهابی و رادیکال‌های آزاد می‌شود که این موضوع روی بدن تأثیر منفی دارد.

​​​​​​​​درد در ناحیه درماتومی که تحت تاثیر قرار گرفته است.

تمام ویروس‌های هرپس می‌توانند در سیستم عصبی پنهان شده و به طور نامحدود در حالت پنهان باقی بمانند. ​تحت شرایط مناسب، ویروس هرپس زوستر می‌تواند همانند بیدار شدن از خواب زمستانی،‌دوباره فعال شود و به سمت فیبرهای عصبی حرکت کند تا عفونتی جدید را ایجاد کند.

سیستم ایمنی ضعیف: در افراد دارای اختلال در سیستم ایمنی بدن، احتمال بیشتری وجود دارد که به این بیماری مبتلا شوند. این عارضه می‌تواند در شرایط زیر شلعه‌ور شود:

۱۰:۰۰ منو فوتر

آنها ممکن است آزمایش خون را توصیه کنند، تا تعیین کنند که آیا آنتی بادی لازم برای مقابله با ویروس آبله مرغان را دارید یا خیر. اگر آنتی بادی وجود داشته باشد، این بدان معناست که فرد قبلا آبله مرغان گرفته است ولی شاید آن را به یاد نداشته باشد یا در برابر آن واکسینه شده است.

اعتقاد به اینکه قدرت خاصی دارند یا در یک مأموریت مخصوص هستند (هذیان عظمت)

درمان به‌موقع شینگلز می‌تواند مدت زمان بیماری و شدت عفونت را کاهش دهد. اگر به بیماری زونا مشکوک هستید، به خصوص در شرایط زیر، فورا به پزشک مراجعه کنید:

۴دیدگاه امیل کریپلین، روان‌پزشک آلمانی، دربارهٔ پارانویا

​علائم ممکن است بسته به این که در کجای بدن ظاهر شوند، در ذلت خود متفاوت باشند. ​​​​​​​​بعضی از مردم دچار درد هستند اما جوش ندارند برخی دیگر ممکن است همراه با درد جوش داشته باشند که با نشانه‌های دیگری مثل تب، لرز و یا سردرد همراه است. برخی از رایج‌ترین علائم زونا عبارتند از:

معانی ضمنی و پنهان در اظهارات یا نگاه های معمولی دیگران می خوانند.

دریافت واکسن واریسلا در طول دوران کودکی می‌تواند هم از آبله‌مرغان و هم از زونا جلوگیری کند. برای کسانی که در بیماری پوستی زونا واگیر دارد دوران کودکی واکسن دریافت نکرده‌اند، واکسن در دسترس است.

Thoughts of anxiety and stress that last quite a while or get in the best way of your everyday life may very well be indications of an stress ailment. Signs of paranoia may very well be more significant.

صفحه اصلی › بیماری های پوست › بیماری زونا چیست؟ علائم و درمان زونا

Report this wiki page